Kenali Raja Website dan Raja Affiliate Malaysia

23 Feb

Bengkel untuk Semua
Jika ada yang mahukan sentuhan secara
personal untuk melihat impak maksima,
Anda perlu hadir ke Bestwebskill.com
Padang Serai.

Bestwebskill.com menerima sesiapa saja yang benar2 dahagakan
ilmu website dan melatih setiap orang dengan kaedah 1 on 1.
Bilangan peserta di hadkan kepada maklsima 5 orang sahaja
pada satu2 masa. Bukan 15 bukan 20!

Saya akan berasa susah hati jika ramai yang mendaftar pada tarikh2 yang bertindih sebab terpaksa menyusun semula kedudukan peserta supaya hanya 5 orang dibenarkan hadir pada satu2 masa.
Ada juga yang bertanya…
Kenapa tak ambil saja 20 orang sekaligus bang?
Bukankah abang boleh dapat RM lebih? Bukan senang
nak dapat peserta, orang lain berlumba2 tambahkan
peserta. Kenapa abang perlu hadkan pulak?
Saya jawab….biarlah saya dengan cara dan
pendekatan saya sendiri. Saya tidak memakai khidmat
pembantu (facilitator)…saya sendiri yg kendalikan
kelas sepenuhnya.

Untuk memastikan saya
boleh berikan impak maksima, saya hanya
mampu kendalikan 5 orang pada satu2 masa.
Jika saya letak lebih ramai, saya tidak akan
dapat memberikan yang terbaik kepada peserta2.
Saya akan rasa bersalah apabila tidak mampu
memberikan yg terbaik sebab mereka
membayar saya dengan wang.

Walaupun jika nak dibandingkan dengan pakej2
bengkel yang lain , yuran RM390 yg saya kenakan
amatlah rendah dan berbaloi, namun, saya tetap
melihat kepada HASIL AKHIR yg dapat dibawa pulang
oleh setiap perserta bengkel. Dan saya akan terus
pertahankan prinsip ini.

Mungkin inilah sebabnya mengapa
Bestwebskill.com menjadi pilihan ramai dari kalangan
peserta biasa sehinggalah kepada Pakar Perunding
professional. Mungkin anda boleh hubungi dan
bertanya sendiri dengan Tn Haji Azmi Hj Abu Bakar
(Gambar Di atas) dari Nilai NS
seorang Principal Consultant
(Senior Learning Technologist) yang mengetuai
Smart Knowledge Consultant.
Layari : http://smartknowledgeconsult.blogspot.com

Beliau sendiri merupakan seorang Jurulatih Pakar
dalam bidang beliau tersendiri. Namun apabila
menyentuh soal mempelajari ilmu bina website,

Untuk daftar klik pada banner ini.

Tinggalkan Jawapan

